.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه


***آمريكايي ها در اقدامي غيراخلاقي از طريق دستگاه پيشرفته « اسكنر » كه بدن افراد را با وجود پوشش كامل برهنه نشان مي دهد اقدام به بازرسي زنان عراقي كه قصد ورود به منطقه حفاظت شده « الخضرا » در بغداد را دارند مي كنند. يك زن عراقي كه از كارمندان مجلس اين كشور است در اعتراض به اين اقدام مي گويد : آمريكايي ها مي توانند در ورودي هاي منطقه الخضرا از دستگاههايي مانند دستگاههاي اشعه ايكس كه در ورودي هاي فرودگاهها مورد استفاده قرار مي گيرند استفاده كنند. اما آنها اصرار دارند با اين دستگاه كار كنند تا از زنان عكس بگيرند. اين زن مي افزايد : آمريكايي ها زنان كارمند عراقي و غيركارمند را مخير به بازرسي با اين دستگاه يا بازرسي بدني كرده اند.

***رسانه هاي عربي از ديدار سعد حريري رئيس گروه 14 مارس لبنان با آيت الله سيستاني خبر مي دهند . روزنامه الشرق الاوسط نوشت : سعد حريري كه همزمان با روزهاي آزادي اسراي لبنان به عراق سفر كرده بود در نجف با آيت الله سيستاني ديدار و گفتگو كرده است . تفسير اين روزنامه از اين ديدار اينست كه گروه 14 مارس لبنان درصدد القا اين نكته است كه رهبري شيعيان عرب كه در لبنان و عراق و مصر و يمن و شيخ نشين هاي خليج فارس حضور دارند فقط با ايران و حزب الله لبنان نيست بلكه بسياري از آنها از آيت الله سيستاني پيروي مي كنند. محافل سياسي اين تفسير روزنامه الشرق الاوسط را با توجه به وابستگي آن به عربستان سعودي به معناي تلاش اين كشور براي ترميم جايگاه لطمه ديده خود در لبنان ارزيابي مي كنند.

***اخيرا كلاسهائي تحت عنوان « يخ شكني » كه نوعي آموزشهاي هنجارشكني و رفتارسازي مغاير با ارزشهاي ديني است در شهرهاي مختلف كشور توسط افراد مساله دار اجرا مي شود كه هدف آن اختلاط بين زنان و مردان و عادي سازي گناه است . در اين آموزشها به طور عملي تصريح مي شود كه براي تقويت حس اعتماد به نفس همه بايد بتوانند به راحتي و بدون هيچگونه مانعي با جنس مخالف رابطه برقرار كنند و خود را اسير عذاب وجدان ننمايند. لازم است سازمانهاي فرهنگي و انتظامي با برگزاري اين كلاسها كه آگهي آن اين روزها در سطح تهران و بعضي شهرها تحت عنوان ارتقا ذهنيت و بهبود محيط پيراموني توزيع مي شود برخورد لازم را انجام دهند.

***رئيس جمهوري آمريكا در ديدار با 9 نفر از فعالان به اصطلاح آزادي از كشورهاي مختلف بار ديگر بر حمايت مالي كشورش از فعالان به اصطلاح آزادي ايران در راستاي براندازي نظام جمهوري اسلامي تاكيد كرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت : جورج بوش رئيس جمهوري آمريكا روز پنجشنبه قبل از سخنراني خود درخصوص آزادي و پايبندي كشورش به ارزشهاي آزادي با 9 نفر از فعالان به اصطلاح آزادي از كشورهاي مختلف از جمله ايران ديدار كرد . كاخ سفيد در اين خصوص اعلام كرد منوچهر محمدي با بوش ديدار كرده است و بوش در بخشي از سخنانش تصريح كرده كه ما از منوچهر محمدي حمايت مي كنيم .

***ستاد مشترك ارتش آمريكا اعزام عده اي از ايرانيان مقيم آن كشور به عراق را به شرط دريافت تسهيلات ويژه از دولت آمريكا در قالب نيروهاي اشغالگر براي برقراري ارتباطات خاص با زائران ايراني جذب آن ها و حل و فصل مشكلات احتمالي با اين افراد در دستور كار خود قرار داده است . براساس گزارش عصر ايران اخيرا زائران ايراني به هنگام بازگشت از كربلا در مرز ايران و عراق پس از برخورد با برخي موانع ايست و بازرسي نيروهاي آمريكايي با نظامياني كه به طور كامل به زبان فارسي تسلط دارند مواجه مي شوند. تمركز اين نيروهاي آموزش ديده بر جوانان ايراني و تلاش براي ايجاد رابطه دوستانه و عاطفي با آنها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.